Δείτε την συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=A8KaygFIP-w
Δείτε την ερώτηση εδώ: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/11715123.pdf
Συζητήθηκε σήμερα στην ολομέλεια της Bουλής η επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Μεσσηνίας και Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξης Χαρίτσης προς τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κ. Καραμανλή σχετικά με τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου αναβάθμισης του οδικού άξονα Καλό Νερό – Τσακώνα.
Ο Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αξιολογώντας στην ομιλία του την κρισιμότητα και την αναγκαιότητα του έργου, ανέφερε πως με την υλοποίηση του ο συγκεκριμένος οδικός άξονας θα αποτελέσει κρίσιμο συνδετικό κρίκο της Ολυμπίας Οδού με τον αυτοκινητόδρομο του Μωρέα. Ταυτόχρονα, θα συνιστά και μέρος του διευρωπαϊκού δικτύου ως τμήμα της Αδριατικής Οδού, γεγονός που θα προσδώσει μεγάλα αναπτυξιακά οφέλη στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες τουριστικές περιοχές των δήμων Τριφυλίας και Πύλου-Νέστορος αλλά και σε ολόκληρη την νοτιοδυτική Πελοπόννησο.
Παράλληλα ο κ. Χαρίτσης τόνισε την σοβαρότατη παράμετρο της οδικής ασφάλειας λόγω της μεγάλης επικινδυνότητας του υφιστάμενου πεπαλαιωμένου οδικού άξονα, ειδικά τους θερινούς μήνες που υπερδιπλασιάζεται ο κυκλοφοριακός του φόρτος, λόγω της μετακίνησης χιλιάδων παραθεριστών προς τις ταχέως αναπτυσσόμενες τουριστικά περιοχές της δυτικής Μεσσηνίας.
Ο κ. Χαρίτσης επισήμανε ότι τα δύο τελευταία χρόνια δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ενημέρωση από την πλευρά της κυβέρνησης σχετικά με τον σχεδιασμό για την υλοποίηση του κρίσιμου αυτού έργου.
Στην απάντηση του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής συμφωνώντας για τα ζητήματα οδικής ασφάλειας και επικινδυνότητας που αντιμετωπίζει ο υφιστάμενος οδικός άξονας, στη συνέχεια επανέλαβε παλαιότερες αιτιάσεις του περί αποφάσεων ένταξης του μετά της εγκρίσεις της Ε.Ε. για τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος. Δήλωσε επιπρόσθετα ότι δεν είναι καθόλου αισιόδοξος αν θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο προκρίνοντας, ενδεχομένως, ως πιθανή λύση την σύμβαση παραχώρησης με την Ολυμπία Οδό.
Παράλληλα ο κ. Καραμανλής έθεσε ζήτημα επικαιροποίησης των υφιστάμενων μελετών οδοποιίας, γεγονός που όπως επεσήμανε ο κ. Χαρίτσης στην δευτερομιλία του μπορεί να οδηγήσουν σε νέες καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου, ζητώντας από τον Υπουργό οι διαδικασίες αυτές να επισπευστούν.
Συμπερασματικά, μετά τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη που κινείται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, άλλο ένα κρίσιμο έργο για τον νομό Μεσσηνίας βρίσκεται εδώ και περισσότερα από δύο χρόνια σε μια ιδιότυπη «λίστα αναμονής» της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Πρόκειται για εξέλιξη που υπονομεύει την αναπτυξιακή προσπάθεια της περιοχής.